יום שני, 9 בספטמבר 2013

כל מה שרציתם לדעת על גרמניה

גרמניה נחשבת לאחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר. טיול בגרמניה יאפשר לכם לשלב בין האטרקציות השונות החל מפסטיבל הבירה במינכן ועד לבית המזמר בעיר דרזדן.
מגיעים לגרמניה ולא יודעים מהיכן להתחיל- המאמר הבא מיועד עבורכם.


היכן לטייל בגרמניה?


גרמניה נחשבת למדינה גדולה מאד, ולכן לא מסובך במיוחד למצוא בה מוקדי עניין, כאשר בראש הרשימה נמצאת העיר ברלין הנחשבת לאחת הערים היפות בגרמניה ומציעה אטרקציות רבות למבקרים. אך לא רק ברלין מושכת אליה תיירים רבים, אלא גם העיר מינכן המציעה אירועי תרבות מגוונים ומושכת אליה מבקרים רבים מדי שנה בשל פסטיבל הבירה "אוקטובר פסט" הנערך בחודש אוקטובר במקום ובו ניתן לראות תיירים רבים לוגמים כמויות רבות של בירה מסוגים שונים. גרמניה מאפשרת למבקרים ליהנות מאווירה צעירה לצד מקומות היסטוריים ההופכים את הביקור בה לחוויה בלתי נשכחת.

אילו אטרקציות ניתן לראות?


אם אתם מגיעים לגרמניה, תתכוננו לטיול מעניין במיוחד הכולל לא מעט אטרקציות, כאשר כל אחת מהאטרקציות בערים השונות מאפשרת לכם.

גרמניה מציעה לתיירים אטרקציות שונות בערים:


דרזדן: לא מעט אנשים הנוסעים לחופשה לא ייהנו כאשר יתברר להם כי מצפה להם מזג האוויר סוער, אך במקרה של הבניין המזמר בדרזדן מדובר באטרקציה נחמדה. כאשר יורד גשם ניתן לראות כיצד הבניין הופך למכונת נגינה. הבניין הוקם בשנת 1999 כחלק מפרוייקט בשם "חצר האלמנטים" הכולל מספר בניינים שהפכו למיצג אומנותי. מערכת של צינורות ניקוז המחוברים למעטפת החיצונית של הבניין הופכים אותו למזמר ברגע שיורד גשם. השהייה במקום מאפשרת לראות את הצד הארכיטקטוני האחר של גרמניה.

מינכן: מינכן בירת מחוז באווריה נחשבת ליעד תיירותי פופולרי בגרמניה בשל היותה בעלת חיי תרבות מפוארים. לאורך השנה מתקיימים במינכן פסטיבלים שונים ומיוחדים. כמו כן, העיר נחשבת ליפה במיוחד בשל המוטיבים האדריכליים שניתן לראות. אך יותר מהכול מינכן מזוהה עם פסטיבל הבירה "אוקטובר פאסט" המתקיים בחודש אוקטובר ומושך אליו אלפי תיירים מדי שנה.

ברלין: ברלין מציעה למבקריה ליהנות ממוסיקה, חיי לילה תוססים ומרכזי קניות ולכן תיירים המגיעים אליה לא יודעים מהיכן להתחיל. כך למשל, אחת האטרקציות המפורסמות בברלין היא כיכר פוטסדאם הנחשבת לאחת הכיכרות המרכזיות ובה ניתן לבקר במרכז סוני או ליהנות מתצפית פנורמית של אחת הערים היפות ביותר בגרמניה המושכת אליה מדי שנה תיירים רבים.

מתי הזמן הטוב לטייל בגרמניה?


מדי שנה יוצאות טיסות רבות לגרמניה בשל העובדה כי גרמניה נחשבת ליעד פופולרי למדי. כאמור, גרמניה מציעה למבקרים בה שפע של אטרקציות, מה שהופך אותה ליעד תיירותי במשך כל עונות השנה. מבחינת מזג האוויר כדאי לבקר בגרמניה בחודשי הקיץ,אך אם אינכם רוצים להצטופף בגרמניה עם תיירים אחרים, אז כדאי דווקא לבקר בה בתקופה בה לא מגיעים אליה תיירים רבים( לא בתקופת הקיץ ולא בתקופת החגים).

הזמינו עוד היום חבילת נופש אטרקטיבית בגרמניה - להזמנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה